Sociaal leren

2025-01-18 08:57:05

Gepost in: Auteur:

{title}online casino fruitautomaten Hoe werkt Stock Market?WheelEen straat met vijfhoog (A, 2, 3, 4, 5), waarbij de Aas als laag telt. Dit betekent dat je voorspelt of de Trading Session boven of onder de startwaarde van het aandeel zal eindigen.roulette casino flash Wanneer de inzettijd verstreken is, zal er een lijn in beeld komen die stijgt, daalt of gelijk blijft.Wanneer je inzet op ‘Down', maar het aandeel gaat met +50% omhoog, dan verliest je. Je kunt kiezen voor Up en Down.turbo vegas casino

free casino igt slot

spinia casino no deposit bonus codes 2022 Winnen doe je door de waardeontwikkeling juist te voorspellen. In Stock Market ga je de waardeontwikkeling van aandelen op de virtuele financiële markten voorspellen. Een uitkomst van 0% zal nooit voor komen. Home › Spellen › Stock Market Live Evolution komt met een spannend en snel nieuw live casino spel: Stock Market. 1561 Mensen gingen u voor! Daarmee betaalholland casino zandvoort inloggen

texas holdem poker online za novac

888 casino kundenserviceWheelEen straat met vijfhoog (A, 2, 3, 4, 5), waarbij de Aas als laag telt.000 Buy-in.Wanneer je inzet op ‘Down', maar het aandeel gaat met +50% omhoog, dan verliest je.pokerstars casino error code 102 We zullen proberen de lijst up to dat te houden.Wanneer je inzet op ‘Down', maar het aandeel gaat met +50% omhoog, dan verliest je. Uiteindelijk is de winst of het verlies van de speler gelijk aan de procentuele verandering van het aandeel.casino monte carlo alter

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >