Sociaal leren

2025-06-12 14:44:33

Gepost in: Auteur:

{title}top ten online casino uk Dit voorkomt verwarring en je kan je eigen goktempo aanhouden. Het maximale bedrag wat je in kan zetten is €5000 en de maximale winst is 2000 keer de inzet. Rechtsboven staan knoppen zoals het volume en instellingen.jacks casino schiphol ♠️ Wat is het huisvoordeel? Je kan kiezen voor verdubbelen, een extra kaart of ‘stand’. Bij de klassieke Blackjack is dit niet gebruikelirussian roulette osujk.4 crowns casino bonus codes

win rate casino

spin up casino askgamblers Kies je voor ‘stand’, dan houd je de twee kaarten die je gekregen hebt en speel je de ronde uit met de waarde van deze twee kaarten. 4. Bekijk alle stappen De setting van ONE BlackjackONE Blackjack heeft een achtergrond van de kleuren paars en goud. Daarna moet jij een keuze gaan maken. Je kan kiezen voor verdubbelen, een extra kaart of ‘stand’. Zoek een casino met het spel Om ONE Blackjack te spelen moet je een online casino vinden die het spel in het aanbod hebben.online casino xb777

nk wielrennen weg

jack s casino zwolle Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review Hoe speel je ONE Blackjack? Je kan kiezen voor verdubbelen, een extra kaart of ‘stand’. Je ziet de dealer en het lijkt alsof je een één op één spel speelt.unibet.eu/casino Pak de bonus Lees review ComeOn! Dit voorkomt verwarring en je kan je eigen goktempo aanhouden. ♠️ Wat is het huisvoordeel?blackjack online free for fun

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >