Sociaal leren

2025-03-26 18:34:41

Gepost in: Auteur:

{title}beste casino verkiezingArm: Een speler die vaardigheden bezit om de dobbelstenen te gooien en zelf de uitkomst kan veranderen. Hierbij zullen ze de marker plaatsen op de ‘Point’.C en E Bet: Hierbij wordt maar één keer gerold met de dobbelstenen.beste casino online belgie Deze zal gegooid moeten worden voordat er een worp van 7 wordt gegooid.Big Red: Een inzet plaatsen op één van de Any Seven.Crap: Getallen 2, 3 of 12.spin casino no deposit

is trada casino legit

casino 21 berlin kreuzbergCome Out worp: De eerste worp met dobbelstenen die de ‘Point’ bekend maakt voor de Pass Line en Don’t Pas Line inzetten.C en E Bet: Hierbij wordt maar één keer gerold met de dobbelstenen.Big Red: Een inzet plaatsen op één van de Any Seven.Field inzet: Een weddenschap waarbij de volgende worp een 2, 3, 4, 9, 10, 11 of 12 zal zijn.Front Line: Ook vaak de Pass Line genoemd.Seven Out: Wanneer een 7 gegooid wordt nadat een ‘Point’ gemaakt is en deze niet gegooid is.casino amsterdam kerst

slot machine 100 free spins

online legaal gokken Bijvoorbeeld 2-2, 3-3, 4-4 of 5-5. Nu zal de volgende shooter aangewezen worden.Big 6: Gokken dat de 6 wordt gegooid voordat er een 7 wordt gegooid.jewels 4 all slot online freeSeven Out: Wanneer een 7 gegooid wordt nadat een ‘Point’ gemaakt is en deze niet gegooid is. Hierbij wordt ook vaak de ‘Point” niet gemaakt.Come Out worp: De eerste worp met dobbelstenen die de ‘Point’ bekend maakt voor de Pass Line en Don’t Pas Line inzetten.slot casino online indonesia

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >