Sociaal leren

2025-04-22 12:20:06

Gepost in: Auteur:

{title}huuuge casino download Ze spelen als het ware tegen elkaar. Dus daarom krijg je na elke ronde de kans om te stoppen.Wanneer het hokje wordt onthuld en er staat ‘Power Up', dan betekent dit dat alle multipliers verhoogd worden.bwin mobile casino app Dit samen vormt een kruising. Home › Spellen › Boom City Live Hoe werkt Boom City Live? Hiervoor heb je zes opties.jack casino roosendaal openingstijden

casino777 poker

nos.nl online gokken Hiervoor heb je zes opties. Boom City Live is voor elke soort speler toegankelijk. LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Betnation Betnation welkomstbonus tot 500 free spins! Je kunt al spelen vanaf €0,10 per ronde. Je speelt het spel met dobbelstenen. De multiplier van de door jou gekozen kleur is uiteindelijk de multiplier die op jouw inzet wordt toegepast.casino holland den haag

holland casino card

governor of poker 3 - texas holdem poker online Dan win jij jouw inzet maal die multiplier. Je kan inzetten op “1x”, “2x”, “5x” en op drie bonusspellen:Dice BattleLucky DropBoom or BustJe bepaalt zelf de inzet door middel van ficherussian roulette alex riders te verschuiven naar minimaal één van de opties. Hierbij mag je zelf bepalen wanneer je stopt.casino online klarna 2. je hebt. Vervolgens als de tijd van inzetten voorbij is, worden de dobbelstenen geschud.888 casino login mobile

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >