Sociaal leren

2025-01-18 09:07:25

Gepost in: Auteur:

{title}free online poker games 247 Bekijk en claim de bonus! Om mee te kunnen doen met de verschillende bingo acties, moet je een account hebben bij tombola. En hier kan maar liefst 4x een mystery Full House van €1000 gewonnen worden!jugar blackjack gratis multijugador Februari staat volledig in het teken van bingo. Elke andere ronde is er een gegarandeerde Full House prijs van €400. Bekijk en claim de bonus!betchan casino erfahrungen

unibet casino gratuit

casino games free slots 4 you Tips om je casino bonus goed te gebruikenOm het maximale uit je casino bonus te halen hebben we een aantal tips voor je:⭐ Kies spellen met een laag huisvoordeelWe raden je altijd aan om casino spellen te spelen met een laag huisvoordeel. Bekijk en claim de bonus!Onetime Bingo! Het uitbetalingspercentage van live casino spellen ligt vaak nog hoger. Elke andere ronde is er een gegarandeerde Full House prijs van €400.De kalender voor februariEr staat een hoop op de planning.spin casino free chip

euro moon casino bonus code

crazy fox casino loginDiamonds are ForeverDacht je dat het een keer over was met dikke prijzen?Maak gebruik van de welkomstbonus: Stort €25 en speel met €75! Dit heeft te maken met verantwoord spelen.gokkasten las vegasMaak gebruik van de welkomstbonus: Stort €25 en speel met €75! En hier kan maar liefst 4x een mystery Full House van €1000 gewonnen worden! Je kan naast de gegarandeerde Full House prijs van €200 ook nog eens kans maken op 6x Domino's Pizza Vouchers t.888 casino trustpilot

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >