Sociaal leren

2024-09-11 05:08:37

Gepost in: Auteur:

{title}huuuge casino free golden tickets Hij speelde bijvoorbeeld ook gerust urenlang Keno. LeoVegas 100% roulette spelregelsStortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review 4. Ook hij weigerde schulden die langzaam ontstonden bij casino’s te betalen.holland casino poker reserveren In de jaren twintig keerde zijn geluk. Zo kreeg hij ooit 0. Zo was hij in 1919 het brein achter het Chicago Black Sox Schandaal.win on casino

7spins casino

quick slots casino Rothstein weigerde te betalen nadat hij beweerde dat er vals gespeeld was. Aan die sommatie gaf hij echter geen gehoor. Hij weigerde echter te betalen, omdat het casino hem van drugs zou hebben voorzien. Hij verloor uiteindelijk zoveel dat hij zijn schulden niet meer kon dekken. Integendeel! Ook hij weigerde schulden die langzaam ontstonden bij casino’s te betalen.www.slot machine free play.com

free spins no deposit microgaming

beste casino app echt geld Privé gaf hij echter wel toe de World Series te hebben gefixt. Een maand later werd hij uitgenodigd voor een ander pokerspel. zijn tijd besteedde hij aan het bezoeken en verblijven in luxe casinoresorts.casino rewards vip lucky jackpot Hij lette niet op het huisvoordeel dat bij spellen soms zeer hoog kan zijn. Watanabe tuimelde er met open ogen in. Een maand later werd hij uitgenodigd voor een ander pokerspel.casino monte carlo online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >