Sociaal leren

2025-04-19 15:48:13

Gepost in: Auteur:

{title}goksites voetbal nederland Het spelverloop De dealer neemt de de eerste kaart en laat deze zien. Er worden regelmatig prachtige multipliers toegekend aan de sidebets waardoor je enorme prijzen kunt winnen. Het live casino spel Mega Wheel is voor elke speler toegankelijk.online roulette minimum bet Evolution komt dit jaar met Super Andar Bahar Live. Het spelverloop De dealer neemt de de eerste kaart en laat deze zien. Vervolgens draait de dealer een voor een de rest van de kaarten op net zolang totdat er een zelfde kaart, ongacht de kleur , wordt omgedraaid.slot machine free app

turbo casino ideal

online casino poker Je zet in op een getal van het rad. Je zet in op een getal van het rad. Bepaal je inzet en kies je inzetopties Bepaal eerst met welkke inzetten je wilt spelen. Met een aantal handige functies, zoals de Autoplay modus en ingebouwde chat, speel je gemakkelijk een aantal roroulette online wheelndes mee. Ook is belangrijk de hoeveelste kaart het uiteindelijk is, want daar gaan de sidebets over.50%.gratis online gokken simply wild

the wolf slot machine

ideal pay n play casino Het spelverloop De dealer neemt de de eerste kaart en laat deze zien. Daarnaast heb je bij deze live versie 10 verschillende sidebets.3.holland casino enschede online Het kleurrijke speelrad in een minstens net zo vrolijke studio werkt aanstekelijk. Mega Wheel speel je met een theoretisch uitkeringspercentage van 96. Ook is belangrijk de hoeveelste kaart het uiteindelijk is, want daar gaan de sidebets over.win casino 168

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >