Sociaal leren

2024-12-03 06:45:08

Gepost in: Auteur:

{title}voetbal wedden site"(Vereist)" geeft vereiste velden aan De ene kaskraker wordt opgevolgd door de volgende. Met name bij Blackjack was dit een grote vooruitgang.planet win 365 casino home Bij het spel Crazy Time draait alles om een Rad van Fortuin dat live gedraaid wordt door een host van het casino. Spelers vinden het duidelijk gezellig en leuk om gezamenlijk een spel te spelen. Dat komt allemaal door de multipliers.sport goksites nederland

la fiesta casino login

ku casino 777 Maar je kunt er ook nog eens hele grote bedragen mee winnen. Introductie van The KingTot het jaar 2000, toen Shuffle Master hun nieuwste vinding op de markt bracht: The King. Bovendien zorgt de machine ervoor dat het spel sneller gespeld kan worden dus dat is zeker een vooruitgang. Deze hosts maken er echt een show van en communiceren met de spelers."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Dat is zeker gunstig voor het casino zelf.casino777 españa

slots casino app

casino ideal payment Dat komt allemaal door de multipliers.Evolution Gaming maakt top live spellenCasino software ontwikkelaar Evolution Gaming heeft zich de laatste jaren ontwikkeld als specialist als het gaat om live casino spellen.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees rroulette online unibeteview Onze favoriet!online poker spelen echt geld Hierdoor spelen en duroulette online unibetizenden spelers tegelijkertijd het spel. 1561 Mensen gingen u voor! En dan met name de spellen van Evolution Gaming.oranje casino mobile

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >