Sociaal leren

2025-04-28 20:04:31

Gepost in: Auteur:

{title}unibet bonus code ohne einzahlungmaart 2022 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? 1561 Mensen gingen u voor! Bij een waarde van 20 of hoger, dan wordt er 20 vanaf getrokken.online casino live roulette wheel Online heb je alleen maar de mini-versie. Zeker als het gaat om het gemak waarmee het spel te spelen is. Voor de meeste gokkers geldt dat het spelen op een gokkast minder lang geleden is dan dat zij baccarat hebben gespeeld.la fiesta casino bonus codes

russian roulette pronunciation

russian roulette joke De tafel ziet eruit als een blackjacktafel, terwijl men de oorspronkelijke versie aan een grotere tafel speelt. Online heb je alleen maar de mini-versie. Bij een waarde van 20 of hoger, dan wordt er 20 vanaf getrokken. Vaak heeft dit met het gebrek aan kennis te maken. In een online casino hoef je het spel namelijk alleen maar te openen, de weddenschap te plaatsen en op de knop te drukken. Online heb je alleen maar de mini-versie.vem ar maria casino tjejen

free spins no deposit bonus nederland

online new zealand casinos In een online casino hoef je het spel namelijk alleen maar te openen, de weddenschap te plaatsen en op de knop te drukken. Baccarat wordt hierdoor ook minder snel uitgeprobeerd. Deze strategie is zo eenvoudig, dat iedere beginner het direct gaat begrijpen.russian roulette yakuza 4 Online heb je alleen maar de mini-versie. Heb je bijvoorbeeld een tien of hoger, dan trek je hier 10 vanaf. 1561 Mensen gingen u voor!casino 7 euro

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >