Sociaal leren

2024-10-16 09:57:15

Gepost in: Auteur:

{title}online casino legaal nederland Bij de aanvang van ieder spel kunnen alle spelers een inzet plaatsen. Hierbij is de kans dat de dobbelstenen in de bak blijven namelijk groter. Spelers moeten de uitkomst van de worp met de dobbelstenen voorspellen.gratis online gokken De inzet gaat verloren zodra de uitkomst 7 is.Hard LineDeze inzet betaalt 5x uit wanneer de worp gelijk is aan het gekozen dubbele getal, twee gelijke dobbelstenen dus. Een van de spelers is de shooter en deze gooit de dobbelstenen.7 casino free spins

beste casino i norge

gratis casino spellen onlineAndere Holland Casino spellenBij Holland Casino kun je naast DiceBall ook veel andere spellen spelen.Vanuit Holland Casino krijgen spelers die voor de eerste keer Diceball willen spelen, het advies om eerst op Run Line in te zetten.spelen. De shooter mag met één hand schudden en gooien.t. uitbetalingen:Bij 3 complete runs ontvang je een uitbetaling van 1x.holland casino rotterdam jackpot

online roulette kostenlos spielen

bingo online casino south africa Wel bieden ze DiceBall aan. Belangrijk om te weten is dat je de inzet op de Hard Line tussen de worpen kunt plaatsen. De inzet zal blijven staan bij een andere uitkomst en bij een 7 ben je de inzet kwijt.bwin casino groupDiceball speel je met 2 dobbelstenen.Dit is DiceBall (bron: Onetime. Spelers moeten de uitkomst van de worp met de dobbelstenen voorspellen.casino scheveningen nederland

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >