Sociaal leren

2025-02-08 04:50:36

Gepost in: Auteur:

{title}7bit casino bonus codes Je drukt op de startknop en de rollen gaan draaien. Dit heeft als voordeel dat je niet gebonden bent aan een bepaalde locatie. Zoek met onze “vergelijkings tool” een online casino uit dat bij jou past, maak een account aan en stort gecircus casino app download In de regel is het zo dat je meer winkansen hebt als je met meer rollen en winlijnen speelt. Dat kan van pas komen als je de gokkast later wilt gaan gokken met echt geld.Online spelenSoortenGokkastfunctiesStrategieVeelgestelde vragenGeschiedenis Snel naar Hoe speel ik gratis gokkasten?eu slots no deposit bonus

black jack rdr2

black jack jugar gratis Zoek de gokkasten Type in onze zoekmachine de gokkast van je keuze in. Dit vraagt om een wat hogere inzet, maar zoals gezegd heb je daardoor wel veel meer kans dat je iets wint.Online spelenSoortenGokkastfunctiesStrategieVeelgestelde vragenGeschiedenis Snel naar Hoe werken gokkasten?Hoe te spelen? Klik gewoon eens een van bovenstaande reviews aan en probeer het uit.Hoe te spelen?n1 casino recensies

8 casino slots

nordicasino 11€Wanneer win je bij het spelen op een gokkast? Vervolgens bepaal je welke muntwaarde je wilt inzetten, varierend van 0,01 tot €5,00 of soms nog meer. Een ding is zeker, gratis spelen kost je geen geld!mega casino app Een ding is zeker, gratis spelen kost je geen geld! Vaak moeten deze symbolen aangrenzend aan elkaar staan en moet de serie beginnen op de eerste rol. Als je blut bent kan je een nieuw saldo krijgen door de pagina te verversen.777 casino schweiz

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >