Sociaal leren

2024-07-21 06:43:51

Gepost in: Auteur:

{title}jack casino breda Elke draai kun jij tot wel 20 Gold Bars onthullen.ult Roulette. De normale Gold Bars kunnen gestapeld worden met maximaal 3 goudstaven per inzetoptie, wat betekent dat hierbij de maximale winst 150x je inzet is.online gokken 0900 Elke goudstaaf is 50x waard, en maximaal kun je 3 goudstaven stapelen op één inzetoptie. Gold Vault Roulette gameplayZo speel je Gold Vault RouletteHet basisspel werkt in principe hetzelfde als normaal roulette. Daarna gaat de kogel rollen en eindigt deze op een van de 37 vakjes.q park holland casino eindhoven

legaal gokken op internet

poker stars deposit bonus code Sommige rondes zullen een Super Gold Bar bevatten, die kan zorgen voor een winst van 500x je inzet. Bij Gold Vault Roulette zijn er extra elementen toegevoegd. Bekijk hieronder de uitbetalingstabel per bet.Om het spel nog spannender te maken, zal er in bepaalde rondes gespeeld kunnen worden met de Super Gold Bar. Voor de normale Gold Bars geldt een uitbetaling van 50x je inzet. Hier kun je net als bij Lightning Roulette multipliers krijgen op getallen.kaiser slots casino

lucky days casino 20 free spins

bonus offer unibet code Zo is het spel gebaseerd op Lightning Roulette, wat al razend populair is onder spelers. Je speelt deze variant met een gouden kluis gevuld met goudstaven.Deze ‘Gold Bars' hebben elk een waarde varoulette casino 00n 50x multiplier.borgata online casino new jersey Sommige rondes zullen een Super Gold Bar bevatten, die kan zorgen voor een winst van 500x je inzet. Je kan tot wel drie Gold Bars stapelen op één inzetoptie. 💴 Hoe speel ik Gold Vault Roulette?casino 5 euro einzahlung

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >