Sociaal leren

2024-07-22 04:19:18

Gepost in: Auteur:

{title}bronze casino bonus codes Wij houden je op de hoogte! Met goede constante internetconnectie van 3G kun je vaak al prima een gokje wagen en met een wifi verbinding is het zelfs nog gemakkelijker. Dat is vaak niet het moment waarop je achter je bureau en je computer zit maar juist als je met de bus reist of ’s avonds op de bank zit.free texas holdem poker online no download Veel casinospellen kun je puur voor je plezier spelen met zogenaamd speelgeld. En eigenlijk is dit ook veel handiger.Ook leuk om te lezen Tips Hoe kies je een goed mobiel online casino?bronze casino sign up bonus code

new online casino for usa

h&m black leather jacket Dit is dan geen enkel probleem. Je profiteert van welkomstbonussenCasino’s zijn blij met nieuwe deelnemers. Hierdoor wordt het niet alleen makkelijker maar ook veel voordeliger om een nieuw casino uit te proberen. Dan zal je zeker in aanmerking kunnen komen voor een Highroller bonus. Het kan zijn dat je bepaalde spellen wat minder leuk vindt. Spelen op je iPhone is net zo spannend als via je computerEn dit is heus niet minder spannend dan spelen via je computer.enzo casino italia

online casino nederland beste

sport wedden tips Wij houden je op de hoogte! Dit is ten onrechte het geval. De regering stelt strenge eisen aan deze casino's om de spelers te beschermen.one casino partner• Je profiteert van welkomstbonussen. En eigenlijk is dit ook veel handiger. Hierdoor wordt het niet alleen makkelijker maar ook veel voordeliger om een nieuw casino uit te proberen.online casino roulette ideal

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >