Sociaal leren

2024-09-09 07:46:47

Gepost in: Auteur:

{title}online roulette oefenen Bij Lightning Roulette heb je een live dealer die het spel leidt. Alles is virtueel bij een First Person spel. De basis van Lightning Roulette verandert niet met deze First Person versie.sugar creek casino employment Wij hebben er al een aantal voor je geselecteerd. Bij Lightning Roulette heb je een live dealer die het spel leidt. De kansen bij First Person Lightning Roulette en Lightning Roulette zijn exact hetzelfde.slots casino games youtube

blackjack gratis 888

gta 5 online casino glitch Dus je weet sneller het resultaat. Dat doe je ook hier door de klui Dus in dat soort opzichten is het spel eigenlijk hetzelfde, toch zijn er weldegelijk verschillen. Er is constant interactie met de dealer en deze praat het spel ook leuk aan elkaar. Er is ook geen live dealer aanwezig die het spel leidt. Er is constant interactie met de dealer en deze praat het spel ook leuk aan elkaar.pokeren holland casino corona

1 deposit online casino

pokeragenda holland casino Dat doe je ook hier door de klui De RTP (Return To Player) van First Person Lightning Roulette is ook exact hetzelde als die van het live spel. Er is constant interactie met de dealer en deze praat het spel ook leuk aan elkaar.gratis fruitautomaat random runner Er is ook geen live dealer aanwezig die het spel leidt. Rechts onderin beeld heb je een button met Live erop. Je hebt daar geen enkele invloed op.bwin casino bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >