Sociaal leren

2025-04-26 09:26:01

Gepost in: Auteur:

{title}win a day casino no deposit bonusWij adviseren u om pas bij deze aanbieder te spelen nada Of deze aanvraag al gedaan is en of het bedrijf de vergunning ook zal ontvangen, kunnen wij nog niet zeggen. Naar verwachting zal je bij iCasino kunnen genieten van verschillende gokkasten, een aantal varianten van tafelspellen, het live casino en spelshows.w casino free slotsTalenSupportN. In de volksmond spreken we van online gokken en online kansspelen als het gaat om de iGaming industrie. Of je er ook op sport kan gaan wedden, is nog nergens duidelijk geworden.4 blackjack

circus casino edinburgh poker schedule

casino holland den haagTelefoonN. Aan de casino bonus zitten altijd voorwaarden verbonden, zoals inzetvereisten of minimale storting. Of deze aanvraag al gedaan is en of het bedrijf de vergunning ook zal ontvangen, kunnen wij nog niet zeggen. Om deze reden past de naam iCasino goed in de branche. Wij denken direct aan de iGaming industrie, waarin het bedrijf zal opereren. We gaan er dan ook vanuit dat iCasino ook gebruik zal maken van een welkomstbonus.my jackpot casino review

maryland live casino zip code

casino party ideas at homeWij adviseren u om pas bij deze aanbieder te spelen nada iCasino hoopt in 2023 een vergunning te krijgen.nl het casino te bezoeken en eventueel te registreren!spinnen haken gratis patroon iCasino hoopt in 2023 een vergunning te krijgen.t.TalenSupportN.jack casino zeist

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >