Sociaal leren

2025-05-14 19:53:03

Gepost in: Auteur:

{title}party casino m Ga naar Kansino en claim de welkomstbonus! 5.Om door te gaan, klik je op “Bewaar limieten“.online casino blackjack with friends Om je gegevens te verifiëren moet je een geldig identiteitsbewijs uploaden.Registreer en geniet van het spelaanbod2. Alles is overzichtelijk in beeld gebracht en de navigatie is gebruiksvriendelijk.mr play casino kokemuksia

n1 casino danmark

5 deposit casino bonus Om je gegevens te verifiëren moet je een geldig identiteitsbewijs uploaden.Nieuwe spelers kunnen kiezen om de welkomstbonus te claimen: 100% op je eerste storting tot maximaal €250. Klik daarna op “Registreren“. Kies het identiteitsbewijs dat je wilt uploaden Bij Kansino heb je de keuze uit 3 identiteitsbewijzen.Nieuwe spelers kunnen kiezen om de welkomstbonus te claimen: 100% op je eerste storting tot maximaal €250. Je accountgegevens verschijnen in beeld Je ziet nu jouw gegevens staan.party casino deposit bonus

blackjack cards

reserveren restaurant holland casino breda Stel je limieten in bij Kansino Ter bescherming van jou als speler kun je nu jouw limieten aangeven waarbinnen je wilt spelen. Je kunt kiezepsv online gokkenn voor paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Je bent meteen ingelogd en kunt overal rondkijken in Kansino.circus casino romania Je bent meteen ingelogd en kunt overal rondkijken in Kansino. Controleer deze gegevens. Deze moet je invullen in de vakjes.betchan casino app

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >