Sociaal leren

2024-10-04 10:25:22

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino poker valkenburg Aas heeft een waarde van 1 of 11. Als je eroverheen komt dan heet dit ‘bust’ en dit betekent verlies. De eerste hiervan is Perfect Pairs.casino the live Elk individu heeft zijn eigen kaarten en maakt eigen beslissingen waardoor de uitkomst voor elke speler anders is. Verdubbelen is niet toegestaan bij een split. De maximale winst wat je eruit kan halen is 20.winspark casinos

casino online 10 gratis

circus casino charleroi Elk individu heeft zijn eigen kaarten en maakt eigen beslissingen waardoor de uitkomst voor elke speler anders is. De eerste hiervan is Perfect Pairs. De Mega Multiplier zorgt voor extra spanning en een levendige beleving. Wat ook ideaal is is dat er een oneindig aantal spelers aan kan schuiven. Je kan zelf bepalen of je deze spanning opzoekt. Hierbij zet je in op het feit dat de dealer bust gaat, dus opokerstars no deposit bonus code 2022ver de 21 heen gaat.circus casino grobbendonk

casino777 android

casinoeuro free spins Het is een variant op Live Blackjack met leuke sidebets.De inside bets en de outside bets maken het leuk, omdat de ene kans groter is dan de andere kans. Hierdoor kan er geen verwarring ontstaan.maria casino kundeservice Bij het uitkiezen van een online casino moet je er rekening mee houden dat er soms kleine verschillen kunnen zijn in regels. Je kan zelf bepalen of je deze spanning opzoekt. De vierde is Crazy 7.casino de monte carlo interior

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >