Sociaal leren

2025-02-08 05:04:39

Gepost in: Auteur:

{title}lv bet casino no deposit We vertellen je het in dit artikel. Ook omdat er grote namen gebruikt worden voor de reclame van kansspelen, zoals Andy van der Meijde en Wesley Sneijder. Loop jij risico op een gokverslaving?bronze casino opinie In de tijd dat wij het spel speelden, werd er 9x een multiplier geraakt en de hoogste was 700x de inzet. De Tweede Kamer werkt aan een verbod op ‘ongerichte reclame' voor ris Het gaat hier om stijging van 43% onder jongeren.payday 2 casino slots

paardenrennen gokken nederland

zwarte lijst voor gokkenvoor elke keer weer nieuwe verrassingen. Heeft dit invloed op de Nederlandse marktpokerstars casino.it? We vertellen je het in dit artikel.We verwachten al hel snel het spel “Crazy Coin Flip“. Wat betekent dit voor de Nederlandse markt? Het belooft een prachtige zomer te worden met al deze nieuwe spellen van Evolution.o'jays live casino

slot wolf media spam

win casino jackpotUitzonderingenHet grootste gedeelte van de gokreclames zullen verdwijnen als het plan wordt goedgekeurd. We vertellen je het in dit artikel. Op basis van een internationaal onderzoek blijkt dat ongeveer 40% van de winst van gokbedrijven komt door mensen met een gokverslaving.100 lions slot machine free Een combinatie van een gokkast met het leuke bonusspel Coin Flip uit het spel Crazy Time. 1561 Mensen gingen u voor! Mocht de multiplier van 2000x toevallig vallen levert dat toch €400 op.888 casino gratis spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >