Sociaal leren

2025-04-19 07:47:12

Gepost in: Auteur:

{title}mr green casino stock Het populairste spel van NetEnt is de Starburst videoslot.🎰 Is NetEnt betrouwbaar? Vaak zien we dat deze gegeven wordt in combinatie met gratis geld bij de welkomstbonus.casino scheveningen leeftijd Deze komen in de vorm van gratis spins. De casino spellen van NetEnt behoren tot de populairste op het internet. Hoe?888 casino agare

5 deposit casino bonus

gratis blackjack spielenDe free spins zijn gratis “draaien” op een bepaalde videoslot. Vrijwel alle spellen van het online casino zijn ook gewoon mobiel beschikbaar. Als je bij een Netent casino mobiel je prijzen binnen wilt gaan halen kan dit zonder dat er een app benodigd is. Je kunt zonder account toegang krijgen tot het assortiment. Om je op weg te helpen bieden de casino’s online bonussen aan.Mobiel Netent casinoOnline gokken kan vandaag de dag niet alleen vanachter je computer, maar ook mobiel.maria casino job

juego 21 black jack online gratis

gokkasten enschedeReload bonus Het principe van een reload bonus is goed te vergelijken met de welkomstbonus. Afhankelijk van het casino dat je kiest kun je daarmee al snel op een 100% bonus rekenen tot een maximum van wel een paar honderd euro!Het maximale bedrag is ook niet bij elke stortingsbonus hetzelfde.online gokken aanbieders Om je op weg te helpen bieden de casino’s online bonussen aan. Om je op weg te helpen bieden de casino’s online bonussen aan.De websites van de Netent casino’s schalen zich naar het juiste beeldformaat.party casino hire

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >