Sociaal leren

2024-07-22 02:54:53

Gepost in: Auteur:

{title}casino slots online Deze dansvloer hokjes worden aangeduid met ‘X'. Je hebt vier levens op je teller. Inzetten Nadat je het spel hebt geopend zie je de studio.casino 10 euro no deposit 2022 Als de barman vervolgens drankjes inschenkt, worden aan alle drie de glazen willekeurige multipliers toegekend. In beipokerstars casino italyde bonusspellen begint Mr. Gezellig een drankje drinken in de bar van een geweldige discotheek.huuuge casino slots vegas 777 itunes

eazy e black jacket

21 casino tv Als het Disco of VIP Disco Bonus spel segment een multiplier heeft ontvangen tijdens de basisspin van het DigiWheel, wordt elke reguliere vermenigvuldiger ermee vermenigvuldigd voordat Mr.VIP Disco speel je op een grotere dansvloer met 63 hokjes met multipliers.nl2. De multiplier is geldig voor alle drie de glazen, dus alle spelers profiteren ervan. Funky zijn beste dansmoves zien en verzamelt hij multipliers voor jou op de dansvloer! Zodra de vierde en laatste STOP-bal wordt getrokken, worden winsten uitbetaald volgens de multiplier die op jouw ladder staat.mega 7 casino no deposit bonus codes 2022

holland casino poker toernooi breda

jack s casino udenFeiten TypeLive Game ShowProviderEvolutionBonusspellen4 verschillendeRTP95,99%SoortDigiWheelSpeel bij 711 Hoe speel je Funky Time? In beipokerstars casino italyde bonusspellen begint Mr. Het spel heeft een ballentrekmachine met 90 gekleurde ballen en een multiplierlpokerstars casino italyadder van 20 niveaus die kan oplopen tot 1000x.1 euro gokken ideal Disco speel je op een virtuele dansvloer van 37 hokjes met multipliers. Als de barman vervolgens drankjes inschenkt, worden aan alle drie de glazen willekeurige multipliers toegekend. Terwijl hij over de vloer beweegt, verzamelt Mr Funky twee soorten vermenigvuldigers op de dansvloer:Gewone multipliers: deze worden toegevoegd aan je totaal verzamelde multipliers.roulette online spielen live

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >