Sociaal leren

2025-01-18 11:21:12

Gepost in: Auteur:

{title}online casino 10€ gratispokerstars casino 404 Deze doen vervolgens ook niet meer mee aan het spel.Zodra de kaart open op tafel ligt en de uitslag van de ronde dus bekend is, krijgen alle winnaars uitbetaald. Het draait uiteindelijk allemaal om de vierde kaart die nu getrokken wordt: deze waarde voorspelt of de kaart hoger of lager is dan de basiskaart en dus of je deze ronde wint.n1 casino no deposit bonus codes 202205%XXXTreme draai: 96.Live Hi-Lo Live Hi-Lo is een live casino spel van Playtech. Wederom heeft Evolution bewezen dat zij zich de topper van live casino spellen mogen noemen!bob saget ameristar casino

lucky days casino bonus

win casino vacature Je speelt met een uitbetalingspercentage van 96,67%. Het unieke aan deze Live Game Show? Wij houden je op de hoogte!Wat kan ik maximaal winnen bij Crazy Coin Flip?Om het voor iedereen die daar behoefte aan heeft net wat spannender te maken, biedt Live Hi-Lo verschillende lucratieve opties om extra bets te plaatsen. Alle jokers en alle 10’en zijn uit het spel gehaald.gokken met telefoon abonnement

las vegas casino jobs

white lion casino bonus code En zodra jij je kwalificeert, heb je gegarandeerd winst. Het unieke aan deze Live Game Show?Elke ronde krijg je 15 seconde de tijd om een inzet te plaatsen.roulette casino how to play05%Top Up Ronde: 95. Vervolgens is het aan jou de taak om te raden of de eerstvolgende getrokken kaart een hogere of lagere waarde heeft dan de basiskaart. Deze basiskaart is de kaart die nu open op tafel ligt.online casino avond

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >