Sociaal leren

2025-05-19 04:52:26

Gepost in: Auteur:

{title}unique code quatro casinoDe Superodd heeft geen vervaldatum; je kan de bonus dus gebruiken wanneer je wilt. We raden af om een casino bonus te gebruiken met een rondspeelvoorwaarde van 35x.Om winsten uit te betalen moet het gestorte bedrag minimaal één keer ingezet zijn.online gokken informatieWelkomstbonus Circus Casino100% stortingsbonus tot maximaal €250 OF 100 Free Spins t.v.w.1 win casino

download free casino slot games for pc offline

blackjack online free signup bonusJij kan één keer profiteren van de SuperoddMaximale inzet is €1. Het maximale bonusbedrag is €250.ine casino biedt een welkomstbonus voor casino en twee welkomstbonussen voor sport aan.v. LET OP: casino bonussen zijn alleen beschikbaar voor spelers vanaf 24 jaar of ouder.Je maximale saldolimiet is gebaseerd op je opvraagbare saldo en wordt daarom niet afgedwongen totdat het inzetten is voltooid.unibet casino free no deposit bonus

spelregel blackjack

holland casino max euweplein 62 1017 mb amsterdam netherlandsWelkomstbonus Circus Casino100% stortingsbonus tot maximaal €250 OF 100 Free Spins t.De Superodd heeft geen vervaldatum; je kan de bonus dus gebruiken wanneer je wilt.v.casino party usa denverGa naar TOTO Welkomstbonus TOTO In oktober 2021 is de Nederlandse online gokmarkt gelegaliseerd.De Superodd heeft geen vervaldatum; je kan de bonus dus gebruiken wanneer je wilt. Wanneer jij een account aanmaakt bpoker online svenska spelij TOTO ontvang je bij je eerste storting van minimaal €10, €50 aan Free Bets.the winds casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >