Sociaal leren

2025-03-23 14:49:03

Gepost in: Auteur:

{title}casino win sound Dat komt niet in de laatste plaats omdat er steeds nieuws verschijnt over spelers die een groot bedrag hebben gewonnen met deze game. Dat is het symbool van Book of Dead die de meeste waarde vertegenwoordigd."(Vereist)" geeft vereiste velden aanmario maesano casino Soms werd er geen boek geplaatst. Dat is het symbool van Book of Dead die de meeste waarde vertegenwoordigd. Ook deze casino's hebben Book of Dead in hun assortiment Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.bitcasino legal

free spins no deposit welcome bonus

x1 slots casino Dat was een verzameling spreuken, verhalen en verzen. Een erg aanlokkelijke bonus want het is gewoon een hele leuke gokkast om te spelen. Een spelers heeft in een enkele free spin ronde 22."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Veel casino's verbinden tegenwoordig hun Free Spins Bonus aan de gokkast The Book of Dead. Net zoals vrijwel elke gokkast is de inspiratie ergens vandaan gekomen.pokerstars 20 deposit bonus

holland casino wanneer open

poker tournament holland casino amsterdam. Probeer deze casino spellen! Online gokkers kennen Book of Dead als online gokkast van Play'n Go.beste goksites met ideal000,- euro. Dat komt niet in de laatste plaats omdat er steeds nieuws verschijnt over spelers die een groot bedrag hebben gewonnen met deze game. Voor de gelukkige winnaar werd het zogenaamde Rich Wilde symbool de exandping wild.online casino gratis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >