Sociaal leren

2024-07-22 03:45:10

Gepost in: Auteur:

{title}21casino free spins Je hebt vier levens op je teller. Erg leuk bedacht weer van Evolution, om de naam van het spel op deze manier terug te laten komen. De bonus ‘BAR' komt het meest voor op het rad, namelijk 6x.best casino new york Voordat de ballentrekking begint, moet je een teamkleur kiezen: groen, roze of oranje. Ook hier geldt dat een multiplier op Voordat de ballentrekking begint, moet je een teamkleur kiezen: groen, roze of oranje.online geld verdienen gokken

bob the robber casino level 7

bitcasino rtpDit is Funky TimeHet hoofdspel bestaat uit een groot Rad van Fortuin. Land het rad op ‘1', dan krijg je 1x je inzet. Je speelt dit spel met groovy bonusspellen en nog veel meer kansen op geweldige multipliers dan bij Crazy Time. Dan krplanet 7 casino bonusijg je een hogere uitbetaling. De multiplier is geldig voor alle drie de glazen, dus alle spelers profiteren ervan. Ook hier geldt dat een multiplier op gokkasten real cash

roulette in casino tips

top online casino irelandHet spel gaat door totdat er geen levens meer over zijn. Wanneer het spel begint, word je naar de bar gebracht – kies gewoon een van de drie lege glazen. Wil je gaan inzetten?simple casino bonus code Je speelt dit spel met groovy bonusspellen en nog veel meer kansen op geweldige multipliers dan bij Crazy Time. Land het rad op ‘1', dan krijg je 1x je inzet.1-Stap bal: groen, roze of oranje.beste weddenschappen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >