Sociaal leren

2025-04-17 20:39:16

Gepost in: Auteur:

{title}rembrandt casino mobile4. Verder is er nog een wild symbool op de rollen die andere symbolen vervangt. Tijdens het bonusspel (Free Falls) speel je met een vermenigvuldiger van x3, x6, x9 of x15.hoeveel holland casino s zijn er in nederland The Invisible ManIn december 2014 lanceerde NetEnt de The Invisible Man videoslot met 5×3 rollen en een lage volatiliteit. Wells uit 1897 altijd op de vlucht was. Dit geeft je 36 inzetlijnen en mroulette online indonesia

21 casino live

roulette casino tips and tricksG. Dit geeft je 36 inzetlijnen en m The Invisible ManIn december 2014 lanceerde NetEnt de The Invisible Man videoslot met 5×3 rollen en een lage volatiliteit.Deze casino's hebben allemaal NetEnt gokkasten Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.Klik hier als je gratis Gonzo's Quest wilt spelen. Je kunt ook vanaf rechts naar links combinaties vormen en daardoor heb je 243 manieren om een combinatie compleet te maken.slotwolf kokemuksia

maryland live casino zip code

casino games java Op de The Invisible Man slot is Flora het hoogst uitbetalende symbool.Klik hier als je gratis Gonzo's Quest wilt spelen. The Invisible ManIn december 2014 lanceerde NetEnt de The Invisible Man videoslot met 5×3 rollen en een lage volatiliteit.best online casino.com Elke keer als er een Griffin symbool in beeld komt, zal de reguliere Bonus meter een stukje omhoog gaan. Floplanet 7 casino bonus codera Cranley speelt zijn verloofde. Dit geeft je 36 inzetlijnen en mjugar blackjack 21 gratis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >