Sociaal leren

2024-12-05 00:40:26

Gepost in: Auteur:

{title}casino spel echt geld Dit zijn twee van de speler en één van de dealer. Hierbij zet je in op de combinatie van jouw eerste twee kaarten en de eerste kaart van de dealer. Bekijk alle stappen De setting van ONE BlackjackONE Blackjack heeft een achtergrond van de kleuren paars en goud.slots casino games free online Dit zijn twee van de speler en één van de dealer. Het voordeel van ONE Blackjack is dat je niet hoeft te wachten tot je andere medespelers ingezet hebben.Ook kan de verzekeringsinzet worden afgesloten bij ONE Blackjack en deze is beschikbaar als de eerste kaart van de dealer een aas is.kubet casino

classy slots casino 25 free

holland casino 21 jaar Pak de bonus Lees review ComeOn! Deze (eventuele) winst wordt direct bij je saldo geschreven.erhaaldelijk inzetten. Je kunt daarna de partycasstappen nogmaals doorlopen om het spel nog eens te spelen. Je kunt inzetten op 5 verschillende opties. Dit is alleen te behalen als je de Crazy 7 side bet wint.book of dead free spins no deposit 2022

white lion casino bonus ohne einzahlung

guts casino welcome offer Deze (eventuele) winst wordt direct bij je saldo geschreven. Dit maakt het makkelijker.erhaaldelijk inzetten.hollands casino amsterdamHet maximale uitbetalingspotentieel is 2000 keer de inzet. Zodra je bij het casino bent ingelogd, open je het spel. Hierbij zet je in op het feit dat er een 7 of meerdere tussen één van de eerste drie kaarten zit.goksites online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >