Sociaal leren

2025-01-16 12:32:29

Gepost in: Auteur:

{title}online casino questions Wij houden je op de hoogte! Aan beide zijdes van de Slingokaart staan bedragen die te winnen zijn. Dat komt door het hoge Return to Player percentage die de winstkansen nog hoger maken.top casino online europe 26 juli 2021 Roulette Welk casinospel is beter; gokkast of roulette 14 juni 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Je speelt Slingo Monopoly door te dobbelen met 2 dobbelstenen. Pak de bonus Lees review ComeOn!rembrandt casino bonus code

roulette casino jeux gratuit

spin casino affiliates Deze Slingo variant combineert het klassieke bordspel Monopoly met het bingo en slot spel. 1561 Mensen gingen u voor!Speel hier Monopoly Slingo gratis Speel het spel Veelgestelde vragen Wat is het Return to Play percentage bij Monopoly Slingo? Ook kunt je er voor kiezen om een extra spin te kopen. Pak de bonus Lees review ComeOn! Tijdens het spelen kan je maximaal 200 keer je inzet terugverdienen.on one casino

holland casino hoofddorp

online gokken gokkastHet uitzoeken van een doos, het wachten van een bod het spel en de spanning die dat met zich meebrengt maakt van Slingo Deal or No Deal een fantastisch onl Dit online spel zal de meeste spelers bekend voorkomen omdat het veel elementen bevat van televisieprogramma Miljoenenjacht. Dat komt door het hoge Return to Player percentage die de winstkansen nog hoger maken.machance casino Op de 5 keer 5 speelkaart moet je zoveel mogelijk straten en kaarten verzamelen. Prijs pakken of extra spins kopen Nadat alle reguliere spins en eventuele free spins zijn gespeeld, zijn er meerdere mogelijkheden. Lijnen heten hier Slingo’s.unibet promo codes

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >