Sociaal leren

2025-01-14 08:08:48

Gepost in: Auteur:

{title}maria casino zimpler Dit is Cash or Crash Live. Elke maand komen ze met nieuwe casino spellen op de proppen om het voor spelers zo aangenaam mogelijk te maken. Bepaal je inzet Onderin je beeld zie je een aantal fiches met waardes erop.betamo casino promo codeRode balAls je geen actief schild hebt, eindigt de spelronde. 1. Kies Cash or Crash bij het online casino Kies allereerst een online casino met een Nederlandse licentie.casinoeuro thepogg

n1 casino recensies

monte carlo resort casino 3770 De amusementswaarde is enorm en het is een heel makkelijk spel om te spelen. Kies in de lobby van het live casino voor het spel Cash or Crash Live. Kies het bedrag waarmee je wilt spelen en zet dit in. Er zijn geen sidorange park casino jacksonville fle bets. Je kiest voor een beetje zekerheid.Gouden balJe gaat een trede omhoog in de uitbetalingtabel, je potentiële winst stijgt, en je ontvangt een schild dat je eenmalig beschermt tegen het spel-einde effect van de rode bal.pa online casino live dealer

pokerstars casino promotions

coyote bob s roadhouse casino Heb je de top behaald en is de beschermlaag weg doordat een rode b ×Snel naar: Hoe te spelen? Bepaal je inzet Onderin je beeld zie je een aantal fiches met waardes erop.entree holland casino valkenburg Zodra de inzet tijd over is wordt de eerst bal “getrokken”. Je hebt aan het begin van een spel 9 seconden om je inzet te plaatsen. Je kunt fiches selecteren en inzetten om mee te beginnen.gokkast online casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >