Sociaal leren

2024-06-15 02:12:50

Gepost in: Auteur:

{title}casino schiphol heeft geen Dan kun je dus de wedstrijd waarop je hebt gewed live m De welkomstbonus houdt het volgende in: Stort £25 en krijg £25 bonus + 25 free spins. Daarom kijken we ook uit naar het moment dat BoyleSports live zal gaan in Nederland.casino orange 84 Het is niet duidelijk of hier ook een welkomstbonus bij zit.erland. Het is opgericht in 1989 en is vooral actief in Ierland en de UK.casino theme kitty party invitation

casino intense bonus

nordicasino mobile Aspire Global zal BoyleSports gaan helpen met het volledig inrichten van de website op de Nederlandse bezoeker. Live CasinoVoor het live casino is ook een bonus beschikbaar. Daardoor noemen we BoyleSports zowel bookmaker als onlinopening holland casino amsterdam weste casino. Wederom is deze alleen voor Ieren beschikbaar. Meld je aan bij BoyleSports.BoyleSports bestaat al lange tijd.play 100 lions slot machine free online

voetbal gokken nederland

magic red casino glitchBoyleSopening holland casino amsterdam westports maakt ook gebruik van een zogenoemde ‘bet calculator'. Zo wordt er bij veel sportbonussen vermeld: “UK/Irish customers only”. Wederom is deze alleen voor Ieren beschikbaar.casino free slots game Maar daarnaast kun je er ook terecht voor verschillende casino spellen. Stort vervolgens £50 en krijg £25 aopening holland casino amsterdam westan Golden Chips om in het live casino te besteden. Je mag gebruikmaken van 100% Match Bonus tot wel €1000.gta 5 casino winning jackpot

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >