Sociaal leren

2025-02-08 03:35:08

Gepost in: Auteur:

{title}las vegas casino nafasi za kazi Wij houden je op de hoogte!Je kunt vanuit je eigen woonkamer gokken zonder dat er kosten aan verbonden zitten, wat indirect ook weer een hap uit je saldo neemt. In 90% van de gevallen vind je live baccarat terug bij live casino’s.payday 2 casino slots Het is een spel waar je niet zelf speelt maar je wedt op de speler of bank. De dealer ontvangt vijf kaarten waar je het tegen opneemt. Wel kun je er voor kiezen om de bonus bij andere spellen zoals gokkasten vrij te spelen.maria casino payback

karamba online casino bewertung

o'neill black jacket Met nadruk op “bijna”.Verschillende varianten waaruit je kunt kiezen die niet in fysieke casino’s worden aangeboden. Neem als voorbeeld live deal or no deal of live lightning dice.Live baccaratHet live baccarat ontbreekt net als roulette bijna nooit.Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! Je kunt zelfs in je pyjama een gokje wagen of als je net je bed uit komt rollen.fruit machines history

beste casino bonus mit 10€ einzahlung

karamba online casino bewertung Met nadruk op “bijna”. Wij houden je op de hoogte! De dealer ontvangt vijf kaarten waar je het tegen opneemt.goksites casino De hoogste combinatie is een royale flush, en levert tevens een royale jackpot op. Het is een spel waar je niet zelf speelt maar je wedt op de speler of bank. Deal or No Deal LiveLive Dream CatcherLightning DiceLive Dragon TigerWaarom live casino spellen spelen?hollands casino eindhoven

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >