Sociaal leren

2025-05-20 20:48:07

Gepost in: Auteur:

{title}merkur ideal vision casino Het betekent dat je het bonusgeld een aantal keer moet inzetten (rondspelen) voordat je winsten kunt uitbetalen. Wat houdt dat in? nieuwe spelers werven of ter promotie van een nieuw spel.betfirst casino bonuscode ohne einzahlung nieuwe spelers werven of ter promotie van een nieuw spel. ⭐ Kan ik altijd winsten uitbetalen? Een stortingsbonus is er een waarvoor je een storting moet uitvoeren voordat je de bonus mag ontvangen.gokken met geld als inzet

gratis gokkasten op mobiel

casino spin.com Wat houdt dat in? Je kan dus met een gerust hart een bonus claimen van een van de Nederlandse online casino’s op onze website. Een bonus van een online casino met een geldige licentie is vaak veilig. 1561 Mensen ginonline roulette quick spingen u voor! Het betekent dat je het bonusgeld een aantal keer moet inzetten (rondspelen) voordat je winsten kunt uitbetalen. ⭐ Wat zijn inzetonline roulette quick spinvereisten?9 blackjack ln copper canyon tx

roulette casino en ligne

1 euro storten casino ideal ⭐ Wat zijn inzetonline roulette quick spinvereisten? Dus de bonus is in principe gratis, maar het is niet vanzelfsprekend dat je er winsten mee zal kunnen uitbetalen. Een no deposit bonus is inderdaad ‘gratis’, omdat je er geen storting voor hoeft te doen om de bonus te mogen gebruiken.trada casino thepogg Voor een no deposit bonus is geen storting vereist. ⭐ Zijn er beperkingen op welke spellen ik een casino bonus kan gebruiken?Bijvoorbeeld: Een percentage van 100% betekent dat bij een inzet van €1 er ook €1 wordt gerekend voor de rondspeelvoorwaarden.wet online kansspelen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >