Sociaal leren

2025-06-15 07:23:08

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino online nl Een gecertificeerde Random Number Generator zorgt ervoor dat ook deze versie 100% betrouwbaar en eerlijk is. De kansen bij First Person Lightning Roulette en Lightning Roulette zijn exact hetzelfde. Dus je weet sneller het resultaat.casino bonus d'inscription"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Je hebt de mogelijkheid om enkele ringen al vast te zetten in de juiste posities. Je krijgt dan de mogelijkheid om de prijzen te verhogen.bwin casino free spins

bronze casino email

new online casinos listHeb je meer of minder winkansen bij de First Person versie? De basis van Lightning Roulette verandert niet met deze First Person versie. Super makkelijk. Je kunt gewoon kiezen wat het beste bij jou past. Dat kan binnenkort ook bij Deal or No Deal.Met een druk direct naar Live versieBen je aan het spelen in de First Person maar wil je wel eens weten hoe het is om hetzelfde spel live te spelen dan is daar een hele fijne oplossing voor bedacht.dragon quest 8 casino rewards

roulette online free starting money

slot-o-pol deluxe free online 1561 Mensen gingen u voor! Probeer ze gerust eens uit. First Person spellen zijn een prachtige en welkome aanvulling van de spellen bij een online casino.slots casino games Je moet dus wel naar een casino dat de spellen van Evolution heeft. Iedere keer wordt er een koffer geopend en verdwijnt de koffer met het bedrag dat je had kunnen winnen van het scorebord.000Max.party casino deposit code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >