Sociaal leren

2025-05-13 18:53:35

Gepost in: Auteur:

{title}party casino is legit Voor het eerst werd het miljoenenspel gespeeld op 3 maart 2012. Een andere mogelijkheid is om online mee te spelen met het Miljoenenspel. Dit is jouw geluksgetal.blackjack do it again Veel mensen hebben liever een grotere kans op het winnen van leuke prijzen dan een kleine kans op de jackpot alleen. 1561 Mensen gingen u voor! Wekelijks worden er drie hoofdprijzen getrokken en er zijn ook veel kleine prijzen te winnen.3/4 black jacket

unique casino.com

casino bonus bienvenue Wanneer alle drie de ballen van dezelfde kleur zijn dan moet de jackpot vallen. Een andere mogelijkheid is om online mee te spelen met het Miljoenenspel. 65% van het ingelegde geld wordt uitbetaald aan prijzen bij het Miljoenenspel. De jackpot heeft iedere keer een minimale waarde van €1 miljoen. Dan is de jackpot de volgende ronde nog hoger. Wekelijks worden er drie hoofdprijzen getrokken en er zijn ook veel kleine prijzen te winnen.online gokken met klarna

casino mario 64 ds

casino bonus on betfairEr zijn vier soorten loten: een heel staatslot (€15), een straat (€150) of 1/5 lot en een straatje 1/5 loten.Is een online casino veilig? Er wordt getest op software, veiligheid en beveiliging.holland casino zwarte pas Ze opereren onder toezicht van autoriteiten die vergunningen verlenen. Wanneer je geen geluksgetal invult dan zal deze voor jou worden bepaald. 65% van het ingelegde geld wordt uitbetaald aan prijzen bij het Miljoenenspel.88 fortunes slot machine free coins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >