Sociaal leren

2024-10-04 09:58:32

Gepost in: Auteur:

{title}casino monte carlo besichtigung Om bonusgeld om te zetten in echt geld moet de speler eerst de playthrough voltooien.? Ook is het niet mogelijk om via Bestecasinobonussen.slots 7 casino bonus code Claim de welkomstbonus hierDe Welkomstbonus100% Welkomstbonus tot wel €250Bonusvoorwaarden:De aanbieding is geldig voor spelers vanaf 24 jaar of ouder. Ook is het niet mogelijk om via Bestecasinobonussen. heeft een welkomstbonus die opgedeeld is in drie delen.is holland casino ook online

las vegas casino covid

texas holdem poker play online8,7 Speel bij Casino777Casino777 Casino777 is een Belgisch online casino en ook zij hebben een Nederlandse vergunning weten te bemachtigen. Het online casino biedt live spellen aan van de volgende bonline roulette how to make moneyekende providers:EvolutionPragmatic Play LiveStakelogic LiveVergelijkbare casino’s Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. ComeOn! kun je uit veel verschillende live casino spellen kiezen.nl heeft het recht om dit aanbod te allen tijde te annuleren of te wijzigen. Let op: je moet 3x APART een storting plaatsen.holland casino favorites card punten waard

gratis oude speelautomaten spelen

bwin casino 100 free spins De tweede 50 spins zijn voor Fairy Dust. Bij ComeOn! Om bonusgeld om te zetten in echt geld moet de speler eerst de playthrough voltooien.4 casino games cena Let op: je moet 3x APART een storting plaatsen. Zo kan iedereen zelf beslissen hoeveel ze willen storten voor de bonus.Wat is de welkomstbonus van ComeOn!x factor casino free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >