Sociaal leren

2024-07-21 05:55:17

Gepost in: Auteur:

{title}online casino vanaf 1 euroLET OP! 9. Daarna dien je het hokje aan te vinken waarin je verklaart de algemene voorwaarden, het privacybeleid en het cookiebeleid te hebben gelezen en geaccepteerd.boom casino reviewGa naar LeoVegas. Klik op “Doorgaan“. TrueLayer is een bedrijf wat identiteitsfraude voorkomt.casino online slot

online casino legal california

best casino tunica Tevens wordt meteen vermeld dat toegang elk moment stopgezet kan worden.6. Je stelt een limiet in voor tijd, storting en accountsaldo. Tevens wordt meteen vermeld dat toegang elk moment stopgezet kan worden.nl De eerste stap van het aanmaken van jouw account bij LeoVegas, is de website bezoeken. 3.top 5 online casino australia

roulette knight online

pokerstars casino ipad Tevens wordt meteen vermeld dat toegang elk moment stopgezet kan worden. Klik daarna op “Ontvang welkomstaanbod“. 5.fruit machines roms Klik één van de drie opties aan om verder te gaan met het registratieproces. 3. Als het document is afgewezen, moet je het opnieuw proberen.online gok spel

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >