Sociaal leren

2024-12-05 00:59:37

Gepost in: Auteur:

{title}black jack holland casino Onthoud dat elke online casino kan verschillen in sommige regels zoals de minimale en maximale inzet.Veelgestelde vragen ♠️ Kan ik ONE Blackjack ook mobiel spelen? Op de tafel zie je aan de linkerkant tekst staan en aan de rechterkant.5 dragons gold slot online free Het maximale bedrag wat je in kan zetten is €5000 en de maximale winst is 2000 keer de inzet. Bij de klassieke Blackjack is dit niet gebruikelijk."(Vereist)" geeft vereiste velden aansonic heroes casino park vip room

fruitmachines gratis spelen

unibet casino erfahrungen Wacht totdat alle inzetten zijn geplaatst.Speel Sweet Bonanza Candyland bij Kansino Sweet Bonanza Candyland Pragmatic Play heeft met Sweet Bonanza Candyland een vrolijk, kleurrijk en ontzettend zoet live casino spel op de markt gebracht.Veelgestelde vragen ♠️ Kan ik ONE Blackjack ook mobiel spelen? Hiervoor heb je verschillende opties, maar je moet wel eerst gestort hebben om te spelen. Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review Hoe speel je Sweet Bonanza Candyland? Bij de klassieke Blackjack is dit niet gebruikelijk.casino bonus utan insättning 2022

casino games usa

favoriete kaart holland casino Maak daarna een keuze voor je inzet. Het is niet het meest makkelijke spel, maar dat zorgt ook weer voor uitdaging.er afgeteld.contact holland casino breda Wij houden je op de hoogte! Pak de bonus Lees review ComeOn! Het rad gaat draaien Nadat alle inzetteblackjack online gratis senza registrazione

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >