Sociaal leren

2025-05-15 03:25:26

Gepost in: Auteur:

{title}slots angel casino Dit compenseert voor een klein gedeelte ervan. De casino bonussen worden steeds aantrekkelijker gemaakt doordat de concurrentie in de gokindustrie hoog is. Je ontvangt €100, dus je hebt €200 om mee te spelen.mr james casino bonus sans depot Het is om je als speler te stimuleren tot het doen van een storting. Dit betekent dat de €3,500 aan inzetvereisten, in totaal €17,500 aan inzetvereisten worden. Weddenschappen op blackjack kunnen tellen, maar dan slechts voor 20% van de actuele inzet.holland casino favorites pas

online casino legal in österreich

online casino 10 euro Voor jou als speler is het ideaal om te profiteren van extra geld in het online casino. Maar nog altijd is het een verschil waar spelers bewust van moeten zijn. Een bonus kan dan in waarde dalen als het geldbedrag hetzelfde online gokken regelsblijft. Een bonus kan dan in waarde dalen als het geldbedrag hetzelfde online gokken regelsblijft.bepaald bedrag per uur verliezen. Doe een storting van €100 met een 50% match-up bonus en je ontvangt €50 extra, en speelt met €150 in totaal.one casino no deposit bonus codes

777 casino free 21

turbo casino.com Weddenschappen op blackjack kunnen tellen, maar dan slechts voor 20% van de actuele inzet. Doe een storting van €100 met een 50% match-up bonus en je ontvangt €50 extra, en speelt met €150 in totaal. Op de lange termijn zal het online casino uiteraard altijd winnen, en op de korte termijn is het vrij lastig om een casino bonus vrij te spelen aan de blackjack tafels. online roulette machine Voor jou als speler is het ideaal om te profiteren van extra geld in het online casino. De casino bonussen worden steeds aantrekkelijker gemaakt doordat de concurrentie in de gokindustrie hoog is.Uiteraard kan je geld besparen door thuis te blijven en een gokje op het internet te wagen.free casino slot apps for iphone

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >