Sociaal leren

2024-09-20 12:26:35

Gepost in: Auteur:

{title}guts casino no deposit bonus 2022nl. Voor meer informatie over bonusgeld en de playthrough, neem je een kijkje op de pagina over bonusregels bij Circus.Alleen beschikbaar voor spelers van 24 jaar of ouder.online casino bingo gamesRechonline gokken no depositt op een bonusVoor alle soorten bonussen geldt in beginsel dat je als speler in aanmerking moet komen voor bonussen, dus niet uitgesloten bent. Als je in dit geval €50 zou storten krijg je daar dus €25 extra bij (50% van €50), en kun je spelen met een saldo van €75.nl.gokkasten 0900

boom casino jammin jars

casino bonus january 2022 Het recht op het toekennen van bonussen is te allen tijde voorbehouden aan 777.Hoe bemachtig je jouw welkomstbonus? Zo geniet jij 100% zonder risico’s van dit geweldige casino-aanbod. Wij houden je op de hoogte!Alleen beschikbaar voor spelers van 24 jaar of ouder. Het recht op het toekennen van bonussen is te allen tijde voorbehouden aan 777.live casino money wheel

casino games 888

blackjack 6 to 5 payout charting in bonustegoed!BonusinformatieHoud er rekening mee dat je onder bepaalde omstandigheden kan zijn uitgesloten van bonussen, bijvoorbeeld omdat je nog geen 24 jaar oud bent of omdat er een bepaalde bonusbeperking op je account is ingesteld.Heb je jouw eerste storting gedaan?casino 1 euro einzahlungWat zijn de voorwaarden?De welkomstbonus is slechts één keer geldig na de eerste storting van de speler. In de meeste gevallen gaat het om een bonuscode, en soms staan ze al in de sectie Click & Claim.the fork holland casino breda

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >