Sociaal leren

2024-10-12 08:39:16

Gepost in: Auteur:

{title}whitebet casino Veel spelers jagen op een flush draw, waarbij ze grote bedragen betalen om op de vijfde en laatste kaart hun flush te hitten. Als voorbeeld 3-3-3-Q-Q. Wanneer de speler één kaart vasthoudt, heet het ‘trips’.bronze casino 15€Er zijn ook situaties waar een pocket paar een full house creëert. Wanneer een speler een paar vasthoudt, dan staat dit ook wel bekend als een ‘set’. Belangrijk om te weten is dat als een speler een J van harten zou hebben, ze een onverslaanbare Royal Flush hebben.money train slot free online

888 casino legit

best betaalde online casino nederlandAls op tafel vier harten komen, in dit geval 4, 9, Q en K (met één kaart die niet overeenkomt met de suit), dan hebben alle spelers met een harten kaart in handen een flush. Hier is het belangrijk dat je de hoogste harten kaart hebt om de hand te winnen.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Als voorbeeld, 9, 10, Q, K en A van dezelfde suit resulteert in een split pot als één speler een 6, en de andere speler een 7 van deze suit in handen heeft. Als niemand een hogere kaart dan de 5 kaarten op tafel heeft, dan wordt de pot gedeeld (Split Pot).Four of a KindFour of a Kind staat ook wel bekend als Quads of Carré, en kan als elke waarde komen, met vier azen als beste hand.wedden om

blackjack strategy

blackjack hand Als de gemeenschappelijke kaart laag is, dan wordt de pot gegeven aan de speler met de hoogste kaart.Er zijn ook situaties waar een pocket paar een full house creëert.Deze casino's hebben mooie bonussen Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.online casino 2022 casinobonuscaVijf kaarten van dezelfde suit maken een sterke pokerhand, het verslaat Three of a Kind en alle 2-paar handen of minder. De speler met J, 10 wint. De beste straat is een 10, J, Q, K en A, ook bekend als “Broadway”.bit casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >