Sociaal leren

2025-05-13 19:21:37

Gepost in: Auteur:

{title}casino win 21 Vul je telefoonnummer in en klik op “Verstuur“. Klik op “Inloggen“. Klik op “Quick registration with itonline fruitautomaten spelensme“.n1 casino welcome bonus Je kunt ook het hokje aanklikken om op de hoogte te worden gehouden van promoties en acties.napoleoncasino. Klik op “Quick registration with itonline fruitautomaten spelensme“.recensie n1 casino

slotwolf live chat

jpm gokkast spelen Napoleon Casino werkt onder andere samen met NetEnt, Microgaming en Yggdrasil.be/en/casinoOpgericht in2010EigenaarNapoleon Games NVSupportNiet bekendTelefoon0032 078 077 013LicentiesBetaalmethodesSoftwareWelke spellen kun je spelen bij Napoleon Casino? Klik op “Inloggen“.3. Je kunt nu beginnen met spelen. Dit is één van de strengste kansspelautoriteiten van Europa.unibet casino tips

unibet casino kokemuksia

sault ste marie casino jobs Je kunt ook het hokje aanklikken om op de hoogte te worden gehouden van promoties en acties.be/en/casinoOpgericht in2010EigenaarNapoleon Games NVSupportNiet bekendTelefoon0032 078 077 013LicentiesBetaalmethodesSoftwareWelke spellen kun je spelen bij Napoleon Casino? 1.casino schiphol airport 9. Veiligheid en betrouwbaarheidNapoleon Sports & Casino werkt samen met verschillende ontwikkelaars om goede kwaliteit spellen aan te bieden. De Belgische Kansspelcommissie houdt namelijk streng toezicht oonline fruitautomaten spelenf Napoleon Sports & Casino zich wel aan de regels houdt.nederlandse casino no deposit bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >