Sociaal leren

2025-01-16 12:06:49

Gepost in: Auteur:

{title}jack black a clock in the wall De casino bonus is een van de redenen waarom spelers specifiek voor een bepaalde website kiezen om te spelen. Bestecasinobonussen. Ben je een speler die met hoge limieten wilt spelen?6 deck blackjack Wees er zeker van dat medewerkers je vraag binnen 60 tot 90 seconden beantwoorden en vind een snelle oplossing om weer verder te spelen op jouw favoriete casino spellen. Vervolgens is een belangrijk aspect dat de klantenservice je altijd te woord staat wanneer je ze nodig hebt. 5.roulette online free starting money

tips online gokkasten

casino games machine De regels voor het vrijspelen van de bonus zijn opgesteld in de bonusvoorwaarden. Goed om te weten is dat er genoeg online casino’s met oneerlijke voorwaarden komen waardoor het voor spelers erg moeilijk wordt gemaakt om een bonus vrij te spelen. 5. Tenslotte heb je nog de Paysafecard die je bij duizenden verkooppunten in Nederland kunt verkrijgen.nl is de plek om te kiezen uit de meest geschikte casino bonussen voor zowel nieuwe en vaste spelers. Transparantie vinden wij belangrijk.casino similar to casumo

unibet casino blokkeren

höchster jackpot online casino casino.Of dat ze je zonder reden laten wachten in de hoop dat je weer verder gaat spelen. 5.slot golf 4 draait doorDe beschikbare casino promoties vind je op speciale “Promotie” pagina’s van het online casino zelf. 6.Of dat ze je zonder reden laten wachten in de hoop dat je weer verder gaat spelen.slots vegas casino free coins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >