Sociaal leren

2025-03-26 19:43:42

Gepost in: Auteur:

{title}captain jack casino quickie boost Aanmelden Vervolgens ga je je aanmelden.100% Bonus tot maximaal €200. Klik daarna op “Ontvang welkomstaanbod“.online gokkasten hotshotDe maximale winst is €100. Klik daarna op “Ga verder” of pas de gegevens aan als ze niet correct zijn.Welkomstbonus Live CasinoMaak je account aan en pak die live casino bonus!casino bet 1000

9club online casino

toto weddenWaarde van €5 voor Reward Games en geldig voor: LeoVegas Live Roulette, Exclusive Infinite Blackjack, Crazy Time, Lightning Roulette en/of XXXtreme Lightning Roulette. Daarna dien je het hokje aan te vinken waarin je verklaart de algemene voorwaarden, het privacybeleid en het cookiebeleid te hebben gelezeNa registratie hebben spelers 14 dagen de tijd om de bonus te claimen.8. Ga naar LeoVegas. Vervolgens moet je een verificatiecode invoeren, die je per e-mail of per sms hebt ontvangen.circus casino aarschot openingsuren

huuuge casino hack no verification

netbet casino bewertung Daarnaast moet je hier al je persoonlijke limieten invulonline casino winstlen.Ga naar LeoVegas.8.g casino live stream LeoVegas is zich ervan bewust dat dit hun spelers kan afschrikken, maar het is belangrijk om te weten dat er niks met de gegevens van jouw banksaldo wordt gedaan.Spelers moeten eerst de storting 40x inzetten, voordat zij de bonus ontvangen.De bonus is tot 7 dagen na claimen geldig.huuuge casino apk mod

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >