Sociaal leren

2024-09-09 07:12:48

Gepost in: Auteur:

{title}slot machines online free play Dit zijn de nieuwste soort gokkasten, met prachtige graphics en geluiden. 1561 Mensen gingen u voor! Dat houdt voornamelijk in daonline casino voor nederlanderst zij volledig op de hoogte zijn van alle spelregels.trada casino 50 no deposit spins Daarom leggen we in dit artikel precies uit welke soorten spellen er zijn en hoe je online casino voor nederlanderseen goede keuze maakt. Soms is de minimale inzet bij Live Roulette of Live Blackjack €1. Het idee zit hem in de spelshows die je op tv voorbij ziet komen.online roulette ohne einzahlung

casino 7

rtl spiele jackpot online casino Met een beetje geluk kun je hier leuke winsten mee behalen. Dat houdt voornamelijk in daonline casino voor nederlanderst zij volledig op de hoogte zijn van alle spelregels. Veel live casino spellen worden in het Engels gepresenteerd. Veel live casino spellen worden in het Engels gepresenteerd. Dit zijn de nieuwste soort gokkasten, met prachtige graphics en geluiden. Dat houdt voornamelijk in daonline casino voor nederlanderst zij volledig op de hoogte zijn van alle spelregels.bob casino kod promocyjny 2022

goksites tennis

holland casino poker prijzengeldheeft zo zijn eigen regels. Veel live casino spellen worden in het Engels gepresenteerd. Er zijn tegenwoordig nog steeds klassieke fruitautomaten in fysieke casino's of cafés.casumo casino restricted countries Dit maakt jouw speelbeleving compleet. Bijvoorbeeld Crazy Time, Dream Catcher, Sweet Bonanza Candyland. Je hebt namelijk tijdens het spelen de optie om vragen te stellen via de live chat.slot machine free sound

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >