Sociaal leren

2025-03-23 15:30:47

Gepost in: Auteur:

{title}one casino gamesStakelogic Live is hard aan het groeienBij Stakelogic zijn ze niet stil blijven zitten. Het is een live casino spel, en deze kunnen niet gratis gespeeld worden. De prijzen in het basisspel lopen op van 8online casino vklad 1 eurox je inzet tot 40x je inzet per winnende combinatie per winlijn.big spin casino reviews6. De maximale multiplier die in de bonusronde behaald kan worden is 8000x je inzet. De bonusronde Op alle rollen zit een speciaal symbool, een diamant.online live blackjack reddit

bwin casino in deutschland verboten

need for speed heat casino Maak dus een account aan bij Unibet en je kunt het spel spelen. Nee. De mogelijk prijzen die te winnen zijn vermenigvuldigen jouw inzet per spel. Op dit moment is het spel exclusief bij Unibet te spelen. De maximale multiplier in het bonusspel kan oplopen tot 8000x. Maak dus een account aan bij Unibet en je kunt het spel spelen.online casino top games

the wolf slot machine

gokken online spelletjes Meerdere rijen van gelijke symbolen betekent meerdere prijzen. De mogelijk prijzen die te winnen zijn vermenigvuldigen jouw inzet per spel. Vanuit daar streamen ze live casino spellen naar online casino's die partner zijn met hun.vestiging holland casino Gekleurde symbolen draaien op de rollen en 3 gelijke symbolen op een van de winlijnen zorgt voor prijs. De maximale multiplier die in de bonusronde behaald kan worden is 8000x je inzet.8.online casino 2022 new

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >