Sociaal leren

2025-01-18 08:30:10

Gepost in: Auteur:

{title}lvbet casino no depositEen opmerkelijke tool is de budgetcalculator.Handmatig verifiëren Zoals gezegd kan het verifiëren ook handmatig. Tijdslimieten en algemene voorwaarden gelden.poker tournament holland casino amsterdam Je kan even rustig op de site rondkijken, geld storten als je wilt en gebruik maken van een welkomstbonus! Omdat ze veel verschillende disciplines van het online gokken aanbieden is er voor iedereen een aparte bonus.🥎 Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?blackjack java project

7 best casinos

oranjecasino.nlEen opmerkelijke tool is de budgetcalculator. Om te kunnen spelen moet er ook geld worden overgemaakt. Op deze manier kan bet365 beoordelen of je jezelf in de problemen aan het brengen bent door overmatig te gokken.Hoe neem je geld op bij bet365?5. U kunt eenvoudig een bet365 live chat starten vanaf de contactpagina in de helpsectie.lucky days casino bonus

mr green casino withdrawal

casinoeuro Min.bet365 heeft verantwoord spelen zeer hoog in het vaandel staan.Gratis spins kunnen alleen gebruikt worden in de volgende Casino-slotspellen: Havanas Secrets en Solar Flash.pokerstars sign up bonus no deposit Ze sconline casino top 3huwen hun verantwoordelijkheid niet door op dit gebied veel informatie en tips aan te dragen. Samengevat geven ze je de volgende tools om jouw gokgedrag te beheersen en je te beschermen.Handmatig verifiëren Zoals gezegd kan het verifiëren ook handmatig.russian roulette isn't the same without a gun

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >