Sociaal leren

2024-12-03 06:23:09

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino enschede TafelspelenFair Play Casino biedt ook tafelspelen aan.Verantwoord spelenFair Play, deze naam is niet voor niets gekozen. Je kan zien hoeveel één bingokaart kosonline casino 2022 ukLive CasinoTenslotte biedt Fair Play Online ook een Live Casino aan. Een van de nieuwste bingoproducten van de ontwikkelaar is Bingo Blast. Je kunt kiezen uit verschillende varianten van blackjack of roulette.welkom bonus unibet

casumo online casino

casino bonus 2022 Ze gaan dan nadenken over een ‘light modus'. Fair Play Online CasinoSpelaanbod Fair Play OnlineFair Play Online biedt verschillende casino spellen aan.Live CasinoTenslotte biedt Fair Play Online ook een Live Casino aan. Fair Play Casino had al snel door dat, met ingang van de Wet Kansspelen op Afstand, er een grote en goede potentiële markt kon openen in de online casino wereld voor Nederland. Deze staan op de website onder “Speelautomaten”.ook online kansspelen aan gaan bieden in Nederland.spin joy casino

hotel y casino las vegas

bwin geld von casino auf konto Speel bingo bij Fair Play Online Met bingo willen ze dit omgooien. Je kan zien hoeveel één bingokaart kosAls je een account hebt kun je ook spellen als “Favoriet” markeren.casino live food Deze functies maken het mogelijk een snellere spelervaring te hebben in combinatie met de klassieke bingo gameplay. Het casino stelt verantwoord en eerlijk spelen namelijk voorop. Zo worden er populaire spellen weergegeven, of je kunt kiezen voor klassiekers.casino open corona nederland

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >