Sociaal leren

2025-02-08 03:20:52

Gepost in: Auteur:

{title}planet 7 casino free spins Het werkt heel simpel: je klikt op één van de prijzen in de rijen links of rechts, daarna klik je een koffer aan en dat bedrag wordt bij de prijs bijgeschreven. De RTP bedraagt 95,42%. In totaal worden er 20 van de 60 ballen getrokken.casino live md 5 april 2022 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Probeer ze gerust eens uit.Heb ik meer kans bij de First person spellen dan bij de Live spellen?roulette online 88

simple casino withdrawal

one day casino bus trips near me 1. 5 april 2022 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Gebeurd dit niet? Open het spel Je zoekt een online casino die Deal or No Deal: The Big Draw aanbiedt. 3. In het spel is een button met daarop de tekst “Go Live”.kewadin casino mega bingo

roulette casino edge

kansberekening sportweddenschappen Als je hierop klikt neem Evolution je mee naar de Live Studio voor de live uitvoering van het spel. Als je even geen zin hebt in een live dealer en al die medespelers die aan het chatten zijn en je wilt in alle rust lekker zelf het spel spelen, dan is de First Person een super alternatief. Het offer van de bank Als je voldoende koffers geopend hebt, krijg je een offer van de bank. rembrandt casino auszahlung De eerste ronde moeten minimaal 7 van de 15 koffers geopend worden. In totaal worden er 20 van de 60 ballen getrokken. First Person spellen zijn een prachtige en welkome aanvulling van de spellen bij een online casino.betsson casino promo code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >