Sociaal leren

2025-05-21 13:21:44

Gepost in: Auteur:

{title}top 3 online casinos Dit zijn er enkele:MegawaysDeze functie is tegenwoordig ongekend populair. Normaal gesproken heb je te maken met winlijnen.Scatter prijzenEen “Scatter” is een symbool dat geen winlijn hoeft te vormen met de andere scattersymbolen om een winnende combinatie te geven.spinia casino bonus codes 2022er zullen behandelen.MultiplierSommige gokkasten hebben een multiplier (vermenigvuldiger in het Nederlands). Dit heeft als voordeel dat je niet gebonden bent aan een bepaalde locatie.online roulette echt geld

h&m padded black jacket

voetbal voorspellingen gokken Deze, vaak prachtig gedesignde gokkasten, hebben een bepaald thema, zoals een bekende film of een artiest. Dit heeft als voordeel dat je niet gebonden bent aan een bepaalde locatie. Dit activeren kan op veel verschillende manieren.Als laatste willen we de zogenaamde “thema gokkasten” noemen. Hiermee bedoelen we de authentieke gokkast van vroeger met drie of vier rollen die veelal online casino opwaarderen met telefoongebruik maakte van fruit symbolen. Wil je even voor je plezier spelen op je werk, onderweg, thuis of op vakantie?casino online nl free bonus no deposit

loyal casino error 20012

las vegas casinos offnen Vrijwel alle online gokkasten zijn zowel gratis als voor echt geld te spelen op je mobiele telefoon. Wil je even voor je plezier spelen op je werk, onderweg, thuis of op vakantie? Deze multiplier zorgt er bijvoorbeeld voor dat elke opeenvolgende prijs een extra verdubbelaar krijgt.oude fruitautomaten spelen Meerdere “Scatters” in beeld leveren meestal een bonusgame op.Scatter prijzenEen “Scatter” is een symbool dat geen winlijn hoeft te vormen met de andere scattersymbolen om een winnende combinatie te geven. Nu kan je spelen.holland casino 1 januari

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >