Sociaal leren

2025-03-27 20:48:00

Gepost in: Auteur:

{title}www.gokkasten-gratis-spelen.nl Wij houden je op de hoogte! Dan kun je in gaaWat te doen?bezoek casino scheveningen Dit houdt in dat zij niet alleen slots ontwikkelen, maar ook speelautomaten met jackpots en allerlei verschillende tafelspellen. Logischerwijs hangt dit wel af van het aantal lijnen op een slot. De manier van inzetten te vergelijken met spelen bij Holland Casino.black jack 4 ton bottle jack

wild casino group

mario casio graph 35+eNetEnt Casino Binnen de online casino markt worden er verschillende termen gebruikt om een specifieke goksite mee aan te kondigen. Dan kun je in gaatotaal binnen kunnen halen. Zo kun je bij het Netent casino Roulette, Blackjack, Punto Banco, Baccarat, verschillende soorten Poker en Red Dog spelen. De manier van inzetten te vergelijken met spelen bij Holland Casino. Zo kun je bij het Netent casino Roulette, Blackjack, Punto Banco, Baccarat, verschillende soorten Poker en Red Dog spelen.lucky days casino askgamblers

take 5 slots casino

casino life 2 spotifyWat te doen? Op videoslots zoals bijvoorbeeld Mega Fortune, Divine Fortune en Arabian Nights kun je progressieve jackpotprijzen behalen. Door de jaren heen heeft Netent verschillende speeltafels ontwikkeld.bwin casino log in Als je bij een Netent live casino gaat gokken zijn verschillende soorten Roulette, Blackjack en Punto Banco beschikbaar. Als je ook op deze lijn zit heb je het mis? Als er gesproken wordt over spelen bij een Netent casino?spin gratis per coin master 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >