Sociaal leren

2025-05-13 18:08:51

Gepost in: Auteur:

{title}side bet blackjack table 26 juli 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Helemaal wanneer kunstmatige intelligentie naar al deze informatie kijkt. Zij zorgen immers voor een groot gedeelte van de omzet.maria casino trustpilot Er zullen buiten vooralsnog geen gokkasten of andere spellen geplaatst worden."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Wel wil Holland Casino de ruimtes zodanig creëren dat de gasten niet opnieuw zichzelf moeten registreren als ze weer naar binnen gaan.a blackjack

maria casino velkomstbonus

spin gratis pirate kings Er zullen buiten vooralsnog geen gokkasten of andere spellen geplaatst worden."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Computer kunnen dat wel. Computer kunnen dat wel. In deze ruimtes zijn overigens alleen speelautomaten geplaatst. Er zullen buiten vooralsnog geen gokkasten of andere spellen geplaatst worden.pokerstarscasino.com

gokkasten de

holland casino frans roulette Een mogelijke verslaving wordt sneller opgespoord en kan in potentie in de kiem gesmoord worden. Zij kunnen patronen sneller herkennen en dat kan helpen om de negatieve gevolgen van een gokverslaving in te bestrijden. En die mogen weer niet in een ruimte werken waar gerookt wordt.gokken gratis fruitautomaten Een mogelijke verslaving wordt sneller opgespoord en kan in potentie in de kiem gesmoord worden. Wij houden je op de hoogte! Wij houden je op de hoogte!top 10 trusted online casino malaysia

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >